კომპანიის შესახებ

GDM
კომპანია
5+
პარტნიორობა
35+
პროექტი
ჯი დი ემი (შპს ქართული სადისტრიბუციო მარკეტინგული კომპანია) 2005 წლიდან ეწევა სადისტრიბუციო და ლოგისტიკურ საქმიანობას საქართველოში და მიზნად ისახავს გახდეს უმსხვილესი ლოგისტიკის, დისტრიბუციის, კატეგორიის მენეჯმენტის, მერჩენდაიზინგის და მარკეტინგული სერვისის მიმწოდებელი.კომპანიას აქვს 5 ფილიალი საქართველოს მასშტაბით (საწყობები და ოფისები). იგი დისტრიბუციას აწარმოებს 60 ეკიპაჟით და ფარავს საქართველოში 7000 სავაჭრო წერტილს. კომპანია, მის გაფართოებასთან ერთად, დადგა პროცესების ეფექტურად მართვის გამოწვევის წინაშე, ამიტომ გეზი აიღო პროცესების გაციფრულებისკენ. ამ ეტაპზე კომპანიაში პროცესების უმეტესობა გაციფრულებულია, რაც საშუალებას აძლევს მას ნაკლები დანახარჯებით და მეტი ეფექტურობით მართოს სხვადასხვა ოპერაციები.

გამოწვევა

კომპანიის მასშტაბის ზრდასთან ერთად საჭირო გახდა სასაწყობე ოპერაციების უფრო დეტალურად აღრიცხვა, რისთვისაც კომპანიამ დანერგა WMS სისტემა, მაგრამ მისი ეფექტური ფუნქიონირებისთვის კომპანია დადგა გამოწვევის წინაშე დაეინტეგრირებინა WMS და ERP სისტემები, რათა მათ შორის ინფორმაციის მიმოცვლით მაქსიმალურად ავტომატიზირებული გაეხადათ პროცესი და გამოერიცხათ როგორც ადამიანური ფაქტორით გამოწვეული შეცდომები, ასევე საკადრო რესურსების ზრდა ინტეგრაციის არარსებობის პირობებში. ასევე არანაკლებ მნიშვნელოვანი ფაქტორი იყო დროითი დანაკარგები, რომელიც გარდაუვალი იყო ინტეგრაციის გარეშე, რადგან სხვადასხვა განყოფილებები იყენებდნენ ERP და WMS სისტემას და ყველა მათგანი ეყრდნოდა ამ სისტემებში არსებულ ინფორმაციას.

 

გამოწვევა 2

კომპანიის მასშტაბის ზრდასთან ერთად საჭირო გახდა სასაწყობე ოპერაციების უფრო დეტალურად აღრიცხვა, რისთვისაც კომპანიამ დანერგა WMS სისტემა, მაგრამ მისი ეფექტური ფუნქიონირებისთვის კომპანია დადგა გამოწვევის წინაშე დაეინტეგრირებინა WMS და ERP სისტემები, რათა მათ შორის ინფორმაციის მიმოცვლით მაქსიმალურად ავტომატიზირებული გაეხადათ პროცესი და გამოერიცხათ როგორც ადამიანური ფაქტორით გამოწვეული შეცდომები, ასევე საკადრო რესურსების ზრდა ინტეგრაციის არარსებობის პირობებში. ასევე არანაკლებ მნიშვნელოვანი ფაქტორი იყო დროითი დანაკარგები, რომელიც გარდაუვალი იყო ინტეგრაციის გარეშე, რადგან სხვადასხვა განყოფილებები იყენებდნენ ERP და WMS სისტემას და ყველა მათგანი ეყრდნოდა ამ სისტემებში არსებულ ინფორმაციას.

 

გამოწვევა 3

კომპანიის მასშტაბის ზრდასთან ერთად საჭირო გახდა სასაწყობე ოპერაციების უფრო დეტალურად აღრიცხვა, რისთვისაც კომპანიამ დანერგა WMS სისტემა, მაგრამ მისი ეფექტური ფუნქიონირებისთვის კომპანია დადგა გამოწვევის წინაშე დაეინტეგრირებინა WMS და ERP სისტემები, რათა მათ შორის ინფორმაციის მიმოცვლით მაქსიმალურად ავტომატიზირებული გაეხადათ პროცესი და გამოერიცხათ როგორც ადამიანური ფაქტორით გამოწვეული შეცდომები, ასევე საკადრო რესურსების ზრდა ინტეგრაციის არარსებობის პირობებში. ასევე არანაკლებ მნიშვნელოვანი ფაქტორი იყო დროითი დანაკარგები, რომელიც გარდაუვალი იყო ინტეგრაციის გარეშე, რადგან სხვადასხვა განყოფილებები იყენებდნენ ERP და WMS სისტემას და ყველა მათგანი ეყრდნოდა ამ სისტემებში არსებულ ინფორმაციას.

Scroll to Top
×

პრეზენტაციის ფორმა

თუ გსურთ პრეზენტაცია ამ საკითხზე გთხოვთ შეავსოთ ფორმა